Brand activation handler om å skape interaksjon, engasjement og opplevelser rundt en merkevare. Selve formålet med brand activation er å øke bevisstheten rundt en merkevare, samtidig som man bygger et sterkt forhold til forbrukerne.
For oss i Retail24 handler brand activation om mer enn å bare nå ut til større grupper med forbrukere. Vi er svært opptatt av å skape øyeblikkelig respons og opplevelser som skaper varige inntrykk hos målgruppen.
Mange muligheter innen brand activation
Det finnes mange ulike produkter i butikkene. Derfor kreves det ofte forskjellige former for brand activation. Vi i Retail24 har gode erfaringer med arrangementer, kampanjer, butikkopplevelser, sampling, konkurranser, sponsing av arrangementer, sosiale medieaktiviteter og andre kreative metoder for å skape et minneverdig inntrykk av merkevaren.
Vi hjelper deg med å skape øyeblikkelig respons og opplevelser som skaper varige inntrykk i forbrukernes sinn, slik at de blir til lojale kunder over tid.
Vi har hjulpet en rekke kjente merkevarer med brand activation. I vår portefølje finner du kjente navn som Tine, Starbucks, Nescafé etc.
Ledende aktør i Norden
Med over 1000 medarbeidere fordelt i Norge, Sverige, Danmark, Finland og Island, er vi kapable til å håndtere brand activation- prosjekter i hele Norden. Siden vår oppstart i 2002 har vi opparbeidet oss en ledende posisjon i vår bransje.
Du kan trygt ta kontakt med oss for mer informasjon om brand activation og hvordan vi kan hjelpe deg med å nå ut til ditt publikum!