Demo i butikk

Demo i butikk

VI SIKRER DEN BESTE EKSPONERINGEN AV DITT PRODUKT
Demo i butikk er en effektiv måte å sikre testing av produkter. Det er en god kanal for å bygge merkevarebevissthet mot forbruker. Det er spesielt viktig i forbindelse med produktlanseringer, kampanjer etc.

Vi har ett mål for deg som kunde, og det er å sikre at forbruker får den beste opplevelsen når de blir eksponert for dine produkter.

Vi har et apparat av promotører som dekker hele landet. De er håndplukket og trenes godt for å få best mulig kunnskap om produktene de jobber med. Vårt mål for deg som vår kunde er først og fremst å sikre at forbruker får den beste opplevelsen når de blir eksponert for dine produkter.

Har du ikke nok ressurser eller tid kan vi bistå med å skape ulike kreative konsept, produksjon av materiell eller annet som du måtte ha behov for. Vi har et team som kan produsere alt du trenger for å få et konsept som vil bli lagt merke til.

Se våre kundecase

Nescafé Dolce Gusto

Nordic demo NESCAFÉ Dolce Gusto 

Dolce Gusto launched new coffee machines models. Our task was to plan, produce and execute demo events for NESCAFÉ Dolce Gusto across the Nordics during one month.

Numbers:

More than 20 000 cups of NESCAFÉ Dolce Gusto served

YES!YES!YES!

YES! YES! YES!

Nestle needed help to launch and promote their new product - YES!  We got the launch in the Nordics, starting with two events in Denmark.

Results:

We achieved maximum product awareness and handed out over 100 000 bars!

Verso Beanit

Verso Beanit

Verso Food launched their new Beanit. Verso Food wants to do activities that get the peoples attention.

Goal:

Execute over 600 in-store demos throughout 2020, with a target to sample over 300 000 tastings to new consumers.

Hälsans Kök

Hälsans Kök sampling at Danish food fairs

We were chosen to be a partner responsible of project management and execution of product sampling.

Results:

Over 50.000 tasty samples were handed out!

Andre tjenester innen Activation

Sampling

Det å gi ut gratis smaksprøver av et produkt er en fin måte å introdusere folk for din merkevare.

LES MER OM SAMPLING

Eventer

Nøkkelen til å lage gode eventer er å identifisere målgruppen og engasjere gjennom interaksjon.

LES MER OM EVENTER

Geriljamarkedsføring

Målet med geriljamarkedsføring er å skape en unik,engasjerende og tankevekkende reaksjon fra målgruppen.

LES MER OM GERILJAMARKEDSFØRING

Andre tjenester

ACTIVATION

Synlighet og testing av produkter er viktig for økt merkevarekjennskap og salg. For oss betyr det å gjøre ditt produkt kjent gjennom ulike aktiviteter mot forbruker.

Les mer

MERCHANDISING

Attraktive butikker øker lønnsomheten, derfor er produktets synlighet og tilstedeværelse i butikk en avgjørende faktor for økt salg.

Les mer

POINT OF SALES MATERIALS

Vi tilbyr et stort utvalg innen display-, messe- og shop in shop-løsninger. Vi samarbeider med noen av de ledende leverandørene i Europa på området.

Les mer

SALGSTJENESTER

For økt salg i butikk kreves de beste selgerne, gode salgsstøttesystemer og et fleksibelt apparat som er tilpasset en bransje i store endringer.

Les mer

TRACKER

RetailBlue leverer tracking av alle aktiviteter og dokumenterer det som skjer i butikk. Vi leverer faktabasert innsikt gjennom å tracke et nødvendig antall butikker.

Les mer

KEY ACCOUNT SERVICES

Når det plutselig oppstår et behov for å fylle en ledig rolle, kan du med Key Account Services få rask tilgang til riktige personer med riktig kompetanse og kunnskap for en periode.

Les mer