Demo i butikk

VI SIKRER DEN BESTE EKSPONERINGEN AV DITT PRODUKT
Demo i butikk er en effektiv måte å sikre testing av produkter. Det er en god kanal for å bygge merkevarebevissthet mot forbruker. Det er spesielt viktig i forbindelse med produktlanseringer, kampanjer etc.

Vi har ett mål for deg som kunde, og det er å sikre at forbruker får den beste opplevelsen når de blir eksponert for dine produkter.

Vi har et apparat av promotører som dekker hele landet. De er håndplukket og trenes godt for å få best mulig kunnskap om produktene de jobber med. Vårt mål for deg som vår kunde er først og fremst å sikre at forbruker får den beste opplevelsen når de blir eksponert for dine produkter.

Har du ikke nok ressurser eller tid kan vi bistå med å skape ulike kreative konsept, produksjon av materiell eller annet som du måtte ha behov for. Vi har et team som kan produsere alt du trenger for å få et konsept som vil bli lagt merke til.

Øivind Kristiansen

Salgsdirektør, Merchandising & Activation
(+47) 916 64 505
oivind@retail24.no

Øivind Kristiansen

Kundecase

Hälsans Kök

Hälsans Kök sampling på danske matmesser

Vi ble valgt som partner med ansvar for prosjektledelse og gjennomføring av produktsampling.

Les mer
Hälsans Kök sampling på danske matmesser

YES!YES!YES!

YES! YES! YES!

Nestlé trengte hjelp til å lansere og promotere sitt nye produkt – YES! Vi startet lanseringen i Norden, med to arrangementer i Danmark.

Les mer
YES! YES! YES!

Verso Beanit

Verso Beanit

Verso Food launched their new Beanit. Verso Food wants to do activities that get the people’s attention.

Les mer
Verso Beanit

Nescafé Dolce Gusto

Nordisk demo for NESCAFÉ Dolce Gusto

Dolce Gusto lanserte nye kaffemaskin modeller. Vår oppgave var å planlegge, produsere og gjennomføre demoer for NESCAFÉ Dolce Gusto over hele Norden i løpet av en måned.

Les mer
Nordisk demo for NESCAFÉ Dolce Gusto

Våre tjenester innen Brand activation

Sampling

Det å gi ut gratis smaksprøver av et produkt er en fin måte å introdusere folk for din merkevare.

Les mer

Eventer

Nøkkelen til å lage gode eventer er å identifisere målgruppen og engasjere gjennom interaksjon.

Les mer

Geriljamarkedsføring

Målet med geriljamarkedsføring er å skape en unik,engasjerende og tankevekkende reaksjon fra målgruppen.

Les mer

Andre tjenester

Vi har som mål å være en strategisk og operativ partner for din bedrift innenfor FMCG gjennom prosjekter og fast representasjon. 
Vi tilbyr et stort utvalg innen display-, messe- og shop in shop-løsninger. Vi samarbeider med noen av de ledende leverandørene i Europa på området.
Retail24 leverer tracking av alle aktiviteter og dokumenterer det som skjer i butikk. Vi leverer faktabasert innsikt gjennom å tracke et nødvendig antall butikker.
Synlighet og testing av produkter er viktig for økt merkevarekjennskap og salg. For oss betyr det å gjøre ditt produkt kjent gjennom ulike aktiviteter mot forbruker.
Attraktive butikker øker lønnsomheten, derfor er produktets synlighet og tilstedeværelse i butikk en avgjørende faktor for økt salg.
For økt salg i butikk kreves de beste selgerne, gode salgsstøttesystemer og et fleksibelt apparat som er tilpasset en bransje i store endringer.

Kontakt oss

* Vi tar vare på opplysningene som du har lagt inn i skjemaet ovenfor, slik at vi kan gi deg best mulig oppfølging.

uk flagdanish flagfinnish flagswedish flagnorwegian flag

Kontakt oss

* Vi tar vare på opplysningene som du har lagt inn i skjemaet ovenfor, slik at vi kan gi deg best mulig oppfølging.