Sampling

Sampling

FÅ FORBRUKEREN TIL Å TESTE DINE PRODUKTER
Det å gi ut gratis smaksprøver av produkter er en god metode for introdusere forbruker for din merkevare. Det er en nærmest garantert måte å få folk til å teste ditt produkt. En annet viktig effekt ved sampling er at det oppfordrer til vareprat. De som mottar vareprøver viser ofte andre hva de har fått – både i sosiale medier og fysisk.

Sampling egner seg for eksempel spesielt godt ved lansering av nye produkter der du ønsker at mange mennesker over en kort periode skal teste ditt produkt.

Det å gi ut gratis smaksprøver av et produkt er en fin måte å introdusere folk for din merkevare

Vi tilbyr sampling innenfor et bredt spekter av områder og produkter. Med å benytte riktig materiell, promotører og lokasjon garanterer vi deg en vinneroppskrift for å lykkes.

 

Se våre kundecase

Hälsans Kök

Hälsans Kök sampling at Danish food fairs

We were chosen to be a partner responsible of project management and execution of product sampling.

Results:

Over 50.000 tasty samples were handed out!

YES!YES!YES!

YES! YES! YES!

Nestle needed help to launch and promote their new product - YES!  We got the launch in the Nordics, starting with two events in Denmark.

Results:

We achieved maximum product awareness and handed out over 100 000 bars!

Nescafé Dolce Gusto

Nordic demo NESCAFÉ Dolce Gusto 

Dolce Gusto launched new coffee machines models. Our task was to plan, produce and execute demo events for NESCAFÉ Dolce Gusto across the Nordics during one month.

Numbers:

More than 20 000 cups of NESCAFÉ Dolce Gusto served

Verso Beanit

Verso Beanit

Verso Food launched their new Beanit. Verso Food wants to do activities that get the people’s attention.

Goal:

Execute over 600 in-store demos throughout 2020, with a target to sample over 300 000 tastings to new consumers.

Andre tjenester innen Activation

Demo i butikk

Demo er en virkningsfull måte å sikre prøving og bevisstgjøring av dine produkter.

Les mer om demo i butikk

Eventer

Nøkkelen til å lage gode eventer er å identifisere målgruppen og engasjere gjennom interaksjon.

Les mer om eventer

Geriljamarkedsføring

Målet med geriljamarkedsføring er å skape en unik,engasjerende og tankevekkende reaksjon fra målgruppen.

Les mer om geriljamarkedsføring

Andre tjenester

MERCHANDISING

Attraktive butikker øker lønnsomheten, derfor er produktets synlighet og tilstedeværelse i butikk en avgjørende faktor for økt salg.

Les mer

POINT OF SALES MATERIALS

Vi tilbyr et stort utvalg innen display-, messe- og shop in shop-løsninger. Vi samarbeider med noen av de ledende leverandørene i Europa på området.

Les mer

SALGSTJENESTER

For økt salg i butikk kreves de beste selgerne, gode salgsstøttesystemer og et fleksibelt apparat som er tilpasset en bransje i store endringer.

Les mer

TRACKER

RetailBlue leverer tracking av alle aktiviteter og dokumenterer det som skjer i butikk. Vi leverer faktabasert innsikt gjennom å tracke et nødvendig antall butikker.

Les mer

KEY ACCOUNT SERVICES

Når det plutselig oppstår et behov for å fylle en ledig rolle, kan du med Key Account Services få rask tilgang til riktige personer med riktig kompetanse og kunnskap for en periode.

Les mer

ACTIVATION

Synlighet og testing av produkter er viktig for økt merkevarekjennskap og salg. For oss betyr det å gjøre ditt produkt kjent gjennom ulike aktiviteter mot forbruker.

Les mer