Sampling

FÅ FORBRUKEREN TIL Å TESTE DINE PRODUKTER
Det å gi ut gratis smaksprøver av produkter er en god metode for introdusere forbruker for din merkevare. Det er en nærmest garantert måte å få folk til å teste ditt produkt. En annet viktig effekt ved sampling er at det oppfordrer til vareprat. De som mottar vareprøver viser ofte andre hva de har fått – både i sosiale medier og fysisk.

Sampling egner seg for eksempel spesielt godt ved lansering av nye produkter der du ønsker at mange mennesker over en kort periode skal teste ditt produkt.

Det å gi ut gratis smaksprøver av et produkt er en fin måte å introdusere folk for din merkevare

Vi tilbyr sampling innenfor et bredt spekter av områder og produkter. Med å benytte riktig materiell, promotører og lokasjon garanterer vi deg en vinneroppskrift for å lykkes.

Øivind Kristiansen

Salgsdirektør, Merchandising & Activation
(+47) 916 64 505
oivind@retail24.no

Øivind Kristiansen

Kundecase

Hälsans Kök

Hälsans Kök sampling på danske matmesser

Vi ble valgt som partner med ansvar for prosjektledelse og gjennomføring av produktsampling.

Les mer
Hälsans Kök sampling på danske matmesser

YES!YES!YES!

YES! YES! YES!

Nestlé trengte hjelp til å lansere og promotere sitt nye produkt – YES! Vi startet lanseringen i Norden, med to arrangementer i Danmark.

Les mer
YES! YES! YES!

Nescafé Dolce Gusto

Nordisk demo for NESCAFÉ Dolce Gusto

Dolce Gusto lanserte nye kaffemaskin modeller. Vår oppgave var å planlegge, produsere og gjennomføre demoer for NESCAFÉ Dolce Gusto over hele Norden i løpet av en måned.

Les mer
Nordisk demo for NESCAFÉ Dolce Gusto

Verso Beanit

Verso Beanit

Verso Food launched their new Beanit. Verso Food wants to do activities that get the people’s attention.

Les mer
Verso Beanit

Våre tjenester innen Brand activation

Demo i butikk

Demo er en virkningsfull måte å sikre prøving og bevisstgjøring av dine produkter.

Les mer

Eventer

Nøkkelen til å lage gode eventer er å identifisere målgruppen og engasjere gjennom interaksjon.

Les mer

Geriljamarkedsføring

Målet med geriljamarkedsføring er å skape en unik,engasjerende og tankevekkende reaksjon fra målgruppen.

Les mer

Andre tjenester

Vi har som mål å være en strategisk og operativ partner for din bedrift innenfor FMCG gjennom prosjekter og fast representasjon. 
Vi tilbyr et stort utvalg innen display-, messe- og shop in shop-løsninger. Vi samarbeider med noen av de ledende leverandørene i Europa på området.
Retail24 leverer tracking av alle aktiviteter og dokumenterer det som skjer i butikk. Vi leverer faktabasert innsikt gjennom å tracke et nødvendig antall butikker.
Synlighet og testing av produkter er viktig for økt merkevarekjennskap og salg. For oss betyr det å gjøre ditt produkt kjent gjennom ulike aktiviteter mot forbruker.
Attraktive butikker øker lønnsomheten, derfor er produktets synlighet og tilstedeværelse i butikk en avgjørende faktor for økt salg.
For økt salg i butikk kreves de beste selgerne, gode salgsstøttesystemer og et fleksibelt apparat som er tilpasset en bransje i store endringer.

Kontakt oss

* Vi tar vare på opplysningene som du har lagt inn i skjemaet ovenfor, slik at vi kan gi deg best mulig oppfølging.

uk flagdanish flagfinnish flagswedish flagnorwegian flag

Kontakt oss

* Vi tar vare på opplysningene som du har lagt inn i skjemaet ovenfor, slik at vi kan gi deg best mulig oppfølging.