Sampling
FÅ FORBRUKEREN TIL Å TESTE DINE PRODUKTER
Det å gi ut gratis smaksprøver av produkter er en god metode for introdusere forbruker for din merkevare. Det er en nærmest garantert måte å få folk til å teste ditt produkt. En annet viktig effekt ved sampling er at det oppfordrer til vareprat. De som mottar vareprøver viser ofte andre hva de har fått – både i sosiale medier og fysisk.
Sampling egner seg for eksempel spesielt godt ved lansering av nye produkter der du ønsker at mange mennesker over en kort periode skal teste ditt produkt.
Det å gi ut gratis smaksprøver av et produkt er en fin måte å introdusere folk for din merkevare
Vi tilbyr sampling innenfor et bredt spekter av områder og produkter. Med å benytte riktig materiell, promotører og lokasjon garanterer vi deg en vinneroppskrift for å lykkes.

Se våre kundecase
Andre tjenester innen Activation

Demo i butikk
Demo er en virkningsfull måte å sikre prøving og bevisstgjøring av dine produkter.

Eventer
Nøkkelen til å lage gode eventer er å identifisere målgruppen og engasjere gjennom interaksjon.

Geriljamarkedsføring
Målet med geriljamarkedsføring er å skape en unik,engasjerende og tankevekkende reaksjon fra målgruppen.