Retail24 Key – Strategisk ekspertise for suksess i Norden

Retail24 Key er vår dedikerte rådgivningstjeneste innen Key Account Management, Markedsføring & Kategori og Distribusjon. Som en del av Retail24 Group kombinerer vi strategisk innsikt med operasjonell dyktighet for å hjelpe merkevarer med å navigere og vokse i det nordiske retail-landskapet.

Med over 20års erfaring innen salg, merchandising, brand activation og point of sale-materialer, har Retail24 vært en pålitelig partner for merkevarer innen dagligvare, skjønnhet, elektronikk og andre kanaler. Retail24 Key tar denne ekspertisen videre ved å bygge bro mellom strategi og gjennomføring, slik at merkevarer kan sikre listing, optimalisere markedsføringsstrategier og drive kategorivekst.

Dette markerer et nytt kapittel for Retail24 som en fullservice-leverandør. Ved å forenkle kompleksitet og fjerne operative barrierer, lar vi våre partnere fokusere på det som virkelig betyr noe: ekspansjon og langsiktig suksess. Med en hands-on tilnærming og dyp markedsforståelse fungerer Retail24 Key som en forlengelse av ditt team, og skaper sømløse forbindelser mellom merkevarer og retailere.

Lær mer om Retail24 Key og hvordan vi driver nordisk vekst:

Besøk Retail24 Key

Andre tjenester

Vi tilbyr et stort utvalg innen display-, messe- og shop in shop-løsninger. Vi samarbeider med noen av de ledende leverandørene i Europa på området.
Retail24 leverer tracking av alle aktiviteter og dokumenterer det som skjer i butikk. Vi leverer faktabasert innsikt gjennom å tracke et nødvendig antall butikker.
Synlighet og testing av produkter er viktig for økt merkevarekjennskap og salg. For oss betyr det å gjøre ditt produkt kjent gjennom ulike aktiviteter mot forbruker.

Kontakt oss

* Vi tar vare på opplysningene som du har lagt inn i skjemaet ovenfor, slik at vi kan gi deg best mulig oppfølging.

uk flagdanish flagfinnish flagswedish flagnorwegian flag

Kontakt oss

* Vi tar vare på opplysningene som du har lagt inn i skjemaet ovenfor, slik at vi kan gi deg best mulig oppfølging.