Cases

Nyheter

POSM
Britax Römer var på utkikk etter en partner som kunne løfte deres merkevareidentitet til et helt nytt nivå i butikker over hele Norden.
Activation, Merchandising, POSM, Sales
Retail24 was chosen as the partner to be the project lead on a cross category setup on Finnkampen.
Activation, POSM
Together with Resorb we participated in the yearly motion run – DHL.
POSM
Starbucks® and Nestlé needed a supplier to secure premium quality POSM with maximum exposure in grocery stores in all Nordic countries.
Sales
HARIBO was in search for a sales partner to strengthening their position in the the Norwegian market.
Activation
Verso Food launched their new Beanit. Verso Food wants to do activities that get the people’s attention.
Activation
Vi ble valgt som partner med ansvar for prosjektledelse og gjennomføring av produktsampling.
Activation
Dolce Gusto lanserte nye kaffemaskin modeller. Vår oppgave var å planlegge, produsere og gjennomføre demoer for NESCAFÉ Dolce Gusto over hele Norden i løpet av en måned.
Activation
Nestlé trengte hjelp til å lansere og promotere sitt nye produkt – YES! Vi startet lanseringen i Norden, med to arrangementer i Danmark.

Kontakt oss

* Vi tar vare på opplysningene som du har lagt inn i skjemaet ovenfor, slik at vi kan gi deg best mulig oppfølging.

uk flagdanish flagfinnish flagswedish flagnorwegian flag

Kontakt oss

* Vi tar vare på opplysningene som du har lagt inn i skjemaet ovenfor, slik at vi kan gi deg best mulig oppfølging.