Geriljamarkedsføring

Geriljamarkedsføring

Målet med geriljamarkedsføring er å skape en unik,engasjerende og tankevekkende reaksjon fra målgruppen. Hensikten med geriljamarkedsføring er å få maksimale resultater ved hjelp av minimale ressurser.

Vi dukker opp hvor som helst og når som helst for å gi dine produkter en skikkelig push og fokus. Alle som er i de områdene vi dukker opp i skal bli eksponert for dine produkter på en kreativ og morsom måte.

Målet med geriljamarkedsføring er å skape en unik,engasjerende og tankevekkende reaksjon fra målgruppen

En av metodene vi benytter i geriljamarkedsføring er Flash mobs. Vi benytter promotører med en profil som en flash mob skal ha Ingen skal kunne være en bedre representant for dine produkter enn de vi stiller med.

Se våre kundecase

Hälsans Kök

Hälsans Kök sampling at Danish food fairs

We were chosen to be a partner responsible of project management and execution of product sampling.

Results:

Over 50.000 tasty samples were handed out!

Nescafé Dolce Gusto

Nordic demo NESCAFÉ Dolce Gusto 

Dolce Gusto launched new coffee machines models. Our task was to plan, produce and execute demo events for NESCAFÉ Dolce Gusto across the Nordics during one month.

Numbers:

More than 20 000 cups of NESCAFÉ Dolce Gusto served

YES!YES!YES!

YES! YES! YES!

Nestle needed help to launch and promote their new product - YES!  We got the launch in the Nordics, starting with two events in Denmark.

Results:

We achieved maximum product awareness and handed out over 100 000 bars!

Verso Beanit

Verso Beanit

Verso Food launched their new Beanit. Verso Food wants to do activities that get the peoples attention.

Goal:

Execute over 600 in-store demos throughout 2020, with a target to sample over 300 000 tastings to new consumers.

Andre tjenester innen Activation

Demo i butikk

Demo er en virkningsfull måte å sikre prøving og bevisstgjøring av dine produkter.

Les mer om demo i butikk

Sampling

Det å gi ut gratis smaksprøver av et produkt er en fin måte å introdusere folk for din merkevare.

Les mer om sampling

Eventer

Nøkkelen til å lage gode eventer er å identifisere målgruppen og engasjere gjennom interaksjon.

Les mer om eventer

Andre tjenester

MERCHANDISING

Merchandising is the activities done in a store to get the customers attention. Visibility and presence of products is the most decisive factor for increased sale.

Les mer

POSM

We offer a wide range of POSM-solutions. We always look for new trends and opportunities, and we work with some of the leading suppliers in Europe.

Les mer

SALES SERVICES

In order to increase in-store sales , it`s required to have the best sales force, sales support systems and flexibility to adapt an industry with major changes.

Les mer

TRACKER

RetailBlue delivers tracking of all activities and we document what happens in stores. We provide fact-based insights to our customers by tracking.

Les mer

ACTIVATION

Engagement is driven by interaction, and for us this mean helping you as a customer with activities to make your brands and products known to the consumers.

Les mer