Eventer

Eventer

Det å lage gode kundeopplevelser er nødvendig i dagens marked. Nøkkelen til å lage gode eventer er å identifisere målgruppen, engasjere gjennom interaksjon og skape så gode opplevelser slik at kundene ikke glemmer. For å lykkes med eventer må vi jobbe tett sammen med deg som kunde, og utarbeide et konsept vi mener på best mulig måte kan synliggjøre produktet og engasjere målgruppen.

Nøkkelen til å lage gode eventer er å identifisere målgruppen, engasjere gjennom interaksjon og skape så gode opplevelser slik at kundene ikke glemmer.

Eventer kan være svært krevende å utarbeide og kan ta tid. Faktorer som logistikk, distribusjon, geografi etc. kan være vanskelig å utføre. Dette er arbeid vi gjerne tar for deg, og du kan være trygg på at du har en samarbeidspartner som har erfaring og kunnskap til å få en god gjennomføring fra start til slutt.

Vi har et team som har god kunnskap og erfaring med eventer.Det er bare å ta kontakt med oss for mer informasjon.

 

Se video fra et av våre event for Dolce Gusto

Se våre kundecase

Nescafé Dolce Gusto

Nordic demo NESCAFÉ Dolce Gusto 

Dolce Gusto launched new coffee machines models. Our task was to plan, produce and execute demo events for NESCAFÉ Dolce Gusto across the Nordics during one month.

Numbers:

More than 20 000 cups of NESCAFÉ Dolce Gusto served

YES!YES!YES!

YES! YES! YES!

Nestle needed help to launch and promote their new product - YES!  We got the launch in the Nordics, starting with two events in Denmark.

Results:

We achieved maximum product awareness and handed out over 100 000 bars!

Hälsans Kök

Hälsans Kök sampling at Danish food fairs

We were chosen to be a partner responsible of project management and execution of product sampling.

Results:

Over 50.000 tasty samples were handed out!

Verso Beanit

Verso Beanit

Verso Food launched their new Beanit. Verso Food wants to do activities that get the people’s attention.

Goal:

Execute over 600 in-store demos throughout 2020, with a target to sample over 300 000 tastings to new consumers.

Andre tjenester innen Activation

Demo i butikk

Demo er en virkningsfull måte å sikre prøving og bevisstgjøring av dine produkter.

LES MER OM DEMO I BUTIKK

Sampling

Det å gi ut gratis smaksprøver av et produkt er en fin måte å introdusere folk for din merkevare.

LES MER OM SAMPLING

Geriljamarkedsføring

Målet med geriljamarkedsføring er å skape en unik,engasjerende og tankevekkende reaksjon fra målgruppen.

LES MER OM GERILJAMARKEDSFØRING

Andre tjenester

MERCHANDISING

Attraktive butikker øker lønnsomheten, derfor er produktets synlighet og tilstedeværelse i butikk en avgjørende faktor for økt salg.

Les mer

POINT OF SALES MATERIALS

Vi tilbyr et stort utvalg innen display-, messe- og shop in shop-løsninger. Vi samarbeid med noen av de ledende leverandørene i Europa på området.

Les mer

SALGSTJENESTER

For økt salg i butikk kreves de beste selgerne, gode salgsstøttesystemer og et fleksibelt apparat som er tilpasset en bransje i store endringer.

Les mer

TRACKER

RetailBlue leverer tracking av alle aktiviteter og dokumenterer det som skjer i butikk. Vi leverer faktabasert innsikt gjennom å tracke et nødvendig antall butikker.

Les mer

KEY ACCOUNT SERVICES

Når det plutselig oppstår et behov for å fylle en ledig rolle, kan du med Key Account Services få rask tilgang til riktige personer med riktig kompetanse og kunnskap for en periode.

Les mer

ACTIVATION

Synlighet og testing av produkter er viktig for økt merkevarekjennskap og salg. For oss betyr det å gjøre ditt produkt kjent gjennom ulike aktiviteter mot forbruker.

Les mer