YES! YES! YES!

Nestlé trengte hjelp til å lansere og promotere sitt nye produkt – YES! YES!-barene er «Tasty by Nature», fylt med nøtter og frukt, med lavt sukkerinnhold og er de første på markedet med resirkulerbar papirinnpakning.

Vi presenterte en plan for å oppnå maksimal merkevarebygging gjennom sampling, og vi vant anbudet. Vår oppgave var å produsere og gjennomføre hele prosjektet fra A til Å. Vi håndterte alt fra å finne passende locations til design og produksjon av materiell og POSM.

Lanseringen startet i Norden, med to arrangementer i Danmark. Vi arrangerte ett event under DHL-stafetten 2019 i Århus over tre dager, og ett i København over fem dager. I 2020 var det også arrangementer i Norge og Finland.

Vi oppnådde maksimal produktbevissthet og delte ut cirka 100 000 YES!-barer! Du kan si at arrangementene var en stor suksess med mange «YES!»-øyeblikk!

Vi oppnådde maksimal produktbevissthet og delte ut

Ca. 100.000 barer

“Retail24 vant et anbud for å jobbe med vår nye merkevarelansering, og vi er så glade for at de gjorde det! Deres ideer, kreativitet, fleksibilitet og ‘kan-gjøre’-holdning er uovertruffen. Dette resulterte i en høyinnflytelsesrik sampling-kampanje over en stram 8-dagers tidsplan, med arbeid langt ut i natten uten problemer. Brand Ambassadørene var engasjerte fra start og viste stort engasjement gjennom hele kampanjen. Logistikken bak kulissene var sømløs. Det har vært en vellykket kampanje som vi planlegger å rulle ut over hele Norden sammen med Retail24. “

LISA GALEA, Nordic Senior Brand Manager, Nestlé Confectionery

Historien om YES! begynte da vi forsøkte å finne en smakfull snack med en overraskende vri som vi kunne nyte når som helst, hvor som helst, men ingenting traff helt blink! Så vi vendte oss til naturen for hjelp! Naturen hjalp oss med å utforske alle de fantastiske ingrediensene. Vi ble så begeistret for alle de utrolige kombinasjonene av ingredienser at vi bestemte oss for å lage vår egen snack. Den måtte ha en FANTASTISK smak! Vi ønsket å skape en STRÅLENDE bar, og det gjorde vi! Slik ble YES!® til

Når vi utviklet våre velsmakende barer, sørget vi for at det var noe for alle! Våre nøttebarer er egnet for vegetarianere, er en kilde til protein og har høyt fiberinnhold, og våre fruktbarer er veganske uten tilsatt sukker. Ah!… og alle våre snackbarer er også glutenfrie! Våre deilige, smakfulle barer passer for alle våre snackelskere!

– Nestlè

Asmira Ramic

Brand Activation Manager
+45 24 29 00 10
asmira.ramic@retail24.dk

Asmira Ramic

Andre kundecase

POSM
Britax Römer var på utkikk etter en partner som kunne løfte deres merkevareidentitet til et helt nytt nivå i butikker over hele Norden.
Activation, Merchandising, POSM, Sales
Retail24 was chosen as the partner to be the project lead on a cross category setup on Finnkampen.
Activation, POSM
Together with Resorb we participated in the yearly motion run – DHL.

Kontakt oss

* Vi tar vare på opplysningene som du har lagt inn i skjemaet ovenfor, slik at vi kan gi deg best mulig oppfølging.

uk flagdanish flagfinnish flagswedish flagnorwegian flag

Kontakt oss

* Vi tar vare på opplysningene som du har lagt inn i skjemaet ovenfor, slik at vi kan gi deg best mulig oppfølging.